Першим бути завжди відповідально

Першим бути завжди відповідально На осінніх канікулах освітянам столиці ніколи було дописувати свої конспекти, плани та відслідковувати новинки педагогіки у Вікіпедії, адже провідні позашкільні заклади запросили їх на свої професійні майстер-класи. Розпочинала освітянський тиждень управлінської майстерностіКиївська Мала академія наук учнівської молоді. Відділення української філології та мистецтвознавства делегувало на освітній фестиваль управлінської майстерності «KyivEdFest» керівників секцій «Мистецтвознавство» та «Журналістика».




Учасниками тренінгу із формування комунікативних умінь та навичок  «Журналістика як сфера професійної діяльності та наукового відкриття» стали педагоги  Голосіївського, Святошинського, Подільського, Печерського, Деснянського  та Дніпровського районів Києва.



Сучасна школа потребує постійного розвитку. Як героїні відомої казки Льюїса Керрола Алісі потрібно було постійно бігти у Задзеркаллі, щоб тільки стояти на місці, а не рухатися назад, так і сучасний педагог повинен постійно застосовувати нові технології, методи, прийоми в навчально-виховному процесі.



Численні дослідження свідчать: успіх людини, яка працює у сфері педагогіки і соціальних комунікацій, на 80% залежить від комунікативної компетентності. Педагогічна діяльність вимагає сьогодні від вчителя високого рівня  саме таких умінь, адже комунікація  в педагогічному  процесі фактично втілює функцію соціалізації молоді, що  вкрай актуально для нашої демократичної держави.   





Тренінг із формування комунікативних умінь та навичок – це ще одна з форм навчання і передачі інформації, це особливий метод отримання знань, який відрізняється від інших педагогічних форм та методів. Зустріч, організована для педагогів, перш за все, орієнтована на запитання та пошук. На відміну від традиційних, тренінгові форми навчання повністю охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, взаємодії тощо. Звичайно, традиційна форма передачі знань не є сама по собі чимось негативним, проте усвіті швидких змін і безперервного старіння знань, традиційна форма навчання має звужені рамки застосування.



Слово «тренінг» (від англійського «totrain») означає «навчати, виховувати, тренувати...». Тому під його проведення модератором було спеціально створене таке середовище, де кожен з легкістю й задоволенням побачив свої плюси і мінуси, досягнення і поразки в розвитку комунікативних компетентностей. Його учасники вчилися на власному досвіді в поточний момент. А підтримка та увага інших учасників допомагали швидше зрозуміти, які особисті якості та професійні навички слід розвивати.



 










Завдяки тому, що  в аудиторії панувала творчо-навчальна атмосфера, педагоги змогли набути новий досвід і в таких питаннях: розвиток комунікативності як один з чинників професійної придатності педагога та журналіста,види комунікації та їх завдання, активізація процесу самопізнання та самоактуалізації, розширення діапазону власних творчих здібностей тощо.




 


Керівник секції Надія Іллюк під час тренінгу розкрила журналістикуяк сферу професійної та наукової діяльності.Учасникина прикладах аналізували  та перевіряли у навчальній обстановці, максимально наближенійдо дійсності, твердження лектора. Виконали такі вправи, як «Істина в дискусії», «Позиція», «Інтерв’ю», «Диспут», «Одність».



Протягом тренінгу активно працювала команда однодумців з мотивацією навчитися нового та бути кращим, стимулюючи свій інтерес і пробуджуючи бажання зробити почуте частиною свого особистого досвіду.



Версія для друку Опубликовано: 07 Листопада 2016
Поділитись: