Маленькі пошуковці вчаться досліджувати навколишній світ

6 лютого відбулося чергове у 2019 році заняття за проектом «Вчимося бути дослідниками».
Що цікавило китайських вчених, які відправили на Місяць насіння бавовни, рапсу, картоплі і арабидопсісу, а також яйця плодової мухи і деякі дріжджі? Чим важливий цей експеримент? Яке значення при цьому має короткий життєвий цикл квіткової рослини арабидопсісу? Де на карті світу розташовані країни, які вносять найбільший «внесок» в утворення мертвих зон в океані? Чому саме вони? На цих задачках наймолодші київські МАНівці вчилися думати, висувати припущення. А ще змагалися командами у вправності це робити.
Наука дає пояснення явищам навколо нас, зокрема, і тим, які нам не здаються складними і чимось примітними. Чи можна, не будучи прив’язаним (чи якимось іншим чином «прикріпленим» до стільця), не змогти з нього встати? Так, можливо. Діти впевнилися в цьому через власні спроби. Чому ми не змогли встати зі стільця? Що відбувається, коли ми встаємо? Чому не падає Пізанська вежа? Чому на одній нозі стояти важче, ніж на двох? Що відбувається, коли ми виконуємо команду вчителя фізкультури «Поставте ноги на ширину плечей»? Маленькі дослідники знайшли відповідь на це питання, дізнавшись про рівновагу та центр тяжіння. Перевірити все на власному досвіді, побачити, як змінюється розмір площі опори тіла при різному положенні наших ніг, – це було весело!
А ще маленькі пошуковці тренувалися у впевненості, вчилися працювати разом в командах, узгоджувати свої думки з іншими у різний спосіб.
Наступне заняття 20 лютого буде проведено під час екскурсії до дитячої студії мультиплікаційних фільмів «Червоний собака». Сподіваємося, буде цікаво!