Нова зустріч із філософінею Катериною Гончаренко

Почали розгляд різноманітних форм заголовків та назв статей, які можуть створити ефект креативності, привабливості тексту, завдяки яким автор може досягти поставленої мети (інформаційної чи практичної).
Таким чином, попри «Формулу 4-х U», на занятті звернулися до нейм -гачків: прямий імператив, новина, об’ява, заголовки зі словами «новий», «нарешті», «тепер», заголовки з ціною/датами/часом, з вигодою тощо.
Наступного разу будемо продовжувати розглядами дану тему. Попереду багато цікавого, долучайтеся.
Ми розкажемо всьому світові про те, як події в Україні змінили ХХІ сторіччя, -- і зробимо це так, що світ ще здригнеться від того, що пережив наш народ.
Слава нашим героям!
Все буде Україна!