ЗАЯВИТИ СВІТУ ПРО СЕБЕ

ЗАЯВИТИ СВІТУ ПРО СЕБЕ У бізнес-інкубаторі МАН 10 травня 2018р. відбувся креативний тренінг з маркетингу «Правила маркетингу. Як заявити світу про себе», на якому вихованці Київської МАН дізналися, як просувати свої товари або послуги, сформувати маркетингові стратегії для нових гравців ринку, позиціонувати і створити власний бренд. Теоретичні і практичні заняття із засад маркетингу проходили в «UF Incubator», де учні й випускники МАН, винахідники та всі охочі мають змогу отримати практичні знання з підприємництва, наставництво від досвідчених фахівців і можливість користуватись інфраструктурою бізнес-інкубатора безкоштовно, але щоб стати слухачем, потрібно пройти конкурсний відбір.


На попередніх двох тренінгах бізнес-інкубатора слухачі вже навчилися основам ведення бізнесу, створенню рекламних слоганів для своїх винаходів і як за допомогою фандрейзингу переконати інших у тому, що проект вартий уваги і підтримки.



Нині тренінг проводила кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного інституту імені Тараса Шевченка, практикуючий маркетолог – фахівець у сфері інноваційного маркетингу, омніканального маркетингу, нейромаркетингу й маркетингу впливу

Вікторія Карп, з якою деякі учасники знайомі з першого заняття інкубатора «Основи сучасного бізнесу».



В «Інкубаторі» збираються молоді люди, які позитивно налаштовані на альтернативні способи розв’язання конкретних проблем через реалізацію власних бізнес-проектів – наприклад утилізацію шин чи очищення води. Це учні Малої академії наук, якими МАН опікується. Для реалізації проекту необхідний бізнес-план, який складається з різних моментів. Потрібно знати фінансові, інвестиційні та інші показники бізнесу, допомогти оволодіти таємницями якого і способами виходу на ринки – моє завдання як лектора, – поділилася Вікторія Карп.



Нинішня лекція була поділена на два етапи. Перший етап – про стратегію бізнесу і ринки товарів та послуг. Другий – про маркетинг, його інструментарій, до розуміння якого додавалася практична робота у групах з чотирьох учасників. Це було необхідно, щоб відразу закріпити набуті знання у просуванні на ринок конкретних товарів і послуг за тими показниками, які надавала тренер.



Данило Коваленко – вихованець Київської МАН, переможецьКиївського фестивалю стартапів «ClassIDея»2018р. у номінації «Стартап для Людини», золотий  призер 2017р. та бронзовий 2018р. на Всеукраїнському конкурсі науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, срібний призер  у категорії «Екологічна інженерія» конкурсу «Intel-Техно Украина» 2017р.,  дуже зацікавився не лише рекламуванням свого проекту, а й іншими принципами адміністративної «магії».



Всі учасники бізнес-інкубатора відзначили, що з нетерпінням чекають наступного лектора і тренінгів, адже набутий тут досвід актуальний всюди і завжди.



 



Версія для друку Опубликовано: 14 Травня 2018
Поділитись: