Юні науковці продовжують знайомство зі світом науки

Юні науковці продовжують знайомство зі світом науки Заняття 20 листопада за проектом «Вчимося бути дослідниками» з групою дітей, що відвідують «Школу юного науковця» перший рік, продовжило тему предметного різноманіття науки через виконання практичних завдань і дослідів. Діти узнали про поділ наук на ті, які вивчають живу природу, і ті, які вивчають неживу природу. Користуючись знанням про спосіб утворення назв наук шляхом поєднання слова, що позначає предмет тієї чи іншої науки, та закінчення «логія» (від грецького λόγος (logos) — вчення, наука), діти «розшифрували», про що наука нейробіологія (про життя нервової системи), біологія – наука про живу природу, дізналися, яка наука вивчає явища неживої природи (фізика). На прикладі новин науки вчилися розрізняти, до якої області наук – про живу чи неживу природу – вони належать. Цю ж задачу вирішували, ставлячи нові невеличкі досліди та пригадуючи ті, з якими познайомилися на минулому занятті.

На цьому занятті діти узнали, що для науковця дуже важливим є вміння спостерігати. Щоб почати опановувати це вміння, гуртківці разом з батьками створили індивідуальні «садочки» для спостереження за цвіллю. Їх вони «засадили» шматочками різних продуктів – хліба, мандаринів, апельсинів, яблук, грибів тощо. У підготуванні «саджанців» та створенні неповторного дизайну персональних садочків активну участь взяли і батьки. Було весело!

Тепер чекатимемо результатів.

Версія для друку Опубликовано: 19 Грудня 2019
Поділитись: