Юний економіст у Всеукраїнській літній історичній онлайн-школі з вивчення Голодомору 1932–1933 років «Голодомор: знати, щоб бути»

Юний економіст у Всеукраїнській літній історичній онлайн-школі з вивчення Голодомору 1932–1933 років «Голодомор: знати, щоб бути» 21–25 червня 2021 року відбулася Всеукраїнська літня історична онлайн-школа з вивчення Голодомору 1932–1933 років «Голодомор: знати, щоб бути». Одним з її наймолодших учасників став Теодор Іллін, учень 5 класу школи-ліцею «Ангстрем», вихованець відділення економіки Київської МАН. Організаторами онлайн-школи виступили Інститут дослідження Голодомору та Музей Голодомору. Це освітній проєкт для учнів старших класів, студентів, молодих науковців та вчителів, зацікавлених у вивченні теми Голодомору-геноциду.
Протягом п’яти днів близько 500 учасників з різних куточків України мали можливість відвідати відеоекскурсію, 6 лекцій та 3 освітні заняття, дізнатися про різні аспекти Голодомору – історичні передумови геноциду, спротив колективізації та Голодомору, національно-визвольну боротьбу українців, правову оцінку злочину геноциду, долі дітей під час Голодомору, психологічні наслідки та Голодомор в контексті світових геноцидів. Такі заходи дають юному поколінню науковців підґрунтя для самовиховання та духовного зростання.

Мета школи – привернути увагу до теми геноциду 1932–1933 рр., заохотити молодь вивчати та досліджувати історію України; створити у публічному просторі дослідницьке середовище, що допоможе звільнити українське суспільство від постгеноцидного синдрому.

Програма школи передбачала також відеоекскурсію Національним музеєм Голодомору-геноциду. До роботи у літній школі були залучені провідні фахівці з тематики Голодомору-геноциду, які забезпечили змістовний курс, який складали інтерактивні лекції, відеоекскурсії, обговорення, дискусії, вправи по роботі із джерелами, онлайн-ігри тощо.

За результатами навчання у онлайн-школі Теодор отримав сертифікат.

 
Версія для друку Опубликовано: 29 Липня 2021
Поділитись: