Юні дослідники вчаться робити відкриття

Юні дослідники вчаться робити відкриття 6 листопада відбулося чергове заняття за проектом «Вчимося бути дослідниками» з групою дітей, що відвідують «Школу юного науковця» перший рік. Знайомлячись із предметним різноманіттям науки, «першачки» узнали, яким чином у багатьох випадках утворюються назви наук, вправлялися у складанні назв наук за тепер уже відомою їм схемою, знаходили назви наук серед інших слів. Та головне, що діти узнали на цьому занятті, – це те питання, на яке шукає відповіді наука і яке відрізняє її від інших видів діяльності людини. Це питання – ЧОМУ? (так відбувається). Щоб «вирахувати» його, діти спостерігали за демонстрацією низки цікавих явищ: що відбувається з кольором чаю, якщо додати в нього лимон? як змінюється плавучість бруска пластиліну, якщо надати йому форму човника? Як рухатимуться дві паралельні смужки паперу, якщо сильно дмухнути між ними (відхиляться одна від одної чи притягнуться)? та іншими. А ще ми познайомилися із деякими цікавими науковими відкриттями сучасних науковців, аби зрозуміти, що у світі ще багато цікавого і невивченого, і наука збагачує нас і сьогодні новими знаннями. На завершення діти отримали завдання для домашнього виконання: знайти назви наук, які мають закінчення «логія»; придивитися до звичних явищ навколо та поставити запитання до них, які б починалися із слова «Чому?»; провести спостереження за фруктовим салатом при різних умовах зберігання.


 



Версія для друку Опубликовано: 14 Листопада 2019
Поділитись: