ВИНАХІДНИКИ ЗАХИЩАЮТЬ СВОЮ НАУКОВО-ТЕХНІЧНУ ТВОРЧІСТЬ!!!

На постерному захисті доповідали:
Мілан Козак – учень 11-го класу Спеціалізованої школи № 304 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформаційних технологій. Тема: «Автодрон автоматичного обстеження стану рослин у теплицях»;
Софія Санжаровська - учениця 11-го класу Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Тема: «Пристрій для запобігання травматизму при прослуховуванні музики в навушниках на вулиці»;
Олексій Хафізов - учень 11-го класу Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ». Тема: «Пристрій для перекриття прорізу в стіні»;
Роман Болдак - учень 10-го класу НВК №240 "Соціум". Тема: «Бездротова передача електроенергії»;
Павло Венгер - учень 10-го класу Ліцею № 142. Тема: «Педалі 2.0»;
Нікіта Мартиненко - учень 10-го класу Київської гімназії №283. Тема: «Мобільний пристрій для моніторингу кліматичних умов з урахуванням радіації»;
Володимир Пліта - учень 10-го класу Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ». Тема: «Робототехнічний комплекс для знешкодження мін і збирання осколків»;
Ангеліна Дрьомова - учениця 9-го класу Центру науково-технічної творчості молоді «Сфера». Тема: «Три кроки до космосу»;
Сайман Ель Сабарі - учень 9-го класу Спеціалізованої школи N52. Тема: «Атомно-силовий мікроскоп та профілометр»;
Яніс Колодій - учень 9-го класу Ліцею № 14. Тема: «Нанороботи у медицині»;
Вероніка Крижко – учениця 9-го класу Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ». Тема: «Пісок – акумулятор сонячної теплової енергії»;
Данило Чувайкін – учень 9-го класу Політехнічного ліцею НТУУ «КПІ». Тема: «Кріо-домкрат».
Успішний захист учнівських дослідницьких робіт став можливим завдяки підтримці обдарованої молоді з боку наукових і педагогічних керівників та батьків. Приємно бачити стільки талановитих школярів, дуже складно членам журі буде визначити 50% переможців! Хотілось би більше!
А 10 лютого в цій секції проходитиме наукова конференція, тому слідкуйте за новинами!
У відділенні Технічних наук Київської МАН талановиту молодь на ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України 2021 оцінює не менш талановите журі!!! Мова йде про секцію Науково-технічна творчість та винахідництво!!!
Сьогодні з нами працювали, слухали постерні доповіді, ставили запитання:
Ігор Олегович Мікульонок - голова журі, професор кафедри Хімічного, полімерного та силікатного машинобудування Інженерно-хімічного факультету КПІ ім. Ігоря Сікорського, доктор технічних наук, професор, старший науковий співробітник, заслужений винахідник України.
Віктор Васильович Романенко, доцент кафедри Лазерної техніки та фізико-технічних технологій Інституту матеріалознавства та зварювання імені Є.О. Патона КПІ ім. Ігоря Сікорського, кандидат технічних наук.
Андрій Романович Степанюк, доцент кафедри Машин і апаратів хімічних і нафтопереробних виробництв Інженерно-хімічного факультету КПІ ім. Ігоря Сікорського, кандидат технічних наук, доцент.
Олексій Олександрович Гончарук, доцент кафедри Лазерної техніки та фізико-технічних технологій Інституту матеріалознавства та зварювання імені Є.О. Патона КПІ ім. Ігоря Сікорського, кандидат технічних наук.
Виконував обов'язки технічного адміністратора - секретар шановного журі - Михайло Сергійович Блощицин, керівник секції Науково-технічної творчості та винахідництва Київської МАН, доцент кафедри Лазерної техніки та фізико-технічних технологій Інституту матеріалознавства та зварювання імені Є.О. Патона КПІ ім. Ігоря Сікорського, кандидат технічних наук.
Спостерігали за відповідністю проведення Конкурсу завідувачка відділення Технічних наук Станіслава Ігнатова та методистка Анастасія Пономаренко.
Вперше свої проєкти учні презентували в режимі онлайн! Приємно бачити стільки талановитих школярів, такі цікаві дослідницькі роботи, дуже складно членам журі буде визначити переможців!
Критерії заочного оцінювання:
1.Актуальність дослідження:
- аргументованість вибору теми дослідження та її актуальність;
- практичне значення дослідження.
2.Наявність елементів науково-технічної новизни:
- наявність власної позиції автора;
- новизна отриманих результатів;
- самостійність думок, тверджень;
- оригінальність роботи за результатами перевірки на плагіат.
3.Системність і повнота у розкритті теми. Аргументованість висновків, їх відповідність отриманим результатам:
- відповідність теми до змісту роботи;
- чітко розроблений план дослідження;a
- глибина аналізу досліджуваної проблеми.
4.Дослідницький характер роботи. Доцільність та коректність використаних методів дослідження:
- Чіткість постановки проблеми, мети, об’єкту та предмету дослідження;
- Визначення завдань та методів досліджень, їх доцільність;
- Наявність власного експерименту.
5.Функціональна спроможність винаходу та можливість оформлення патенту
6.Відповідність вимогам оформлення дослідницьких робіт:
- дотримання вимог до структури та структурних елементів дослідження;
- логічність, грамотність, дотримання державної мови, наукового стилю подання результатів дослідження;
- наявність посилань на використані інформаційні та літературні джерела, додатки (за необхідності), їх оформлення.