Враження від II етапу конкурсу-захисту

А робіт вистачило на весь день, з самого ранку і до пізнього вечора можна було почути про інверсію ентропії та риб, що живуть в радіоактивних умовах, квантові процеси в елементарних частинках і до чого б тут симетрія була. Потім шум та світло, світловоди й перешкоди, зір та захист від радіочастот або тертя на інших планетах. Сонячна енергетика та інші альтернативні джерела того ж водню, що вище досліджувався у квантах. І як же без мого улюбленого об’єкта – мозку з його загадковою поведінкою.
Цього року трошки було сумно без контрольної роботи, теоретикам тільки задачі подавай. Може якось контрольна до нас повернеться хоча б четвертою складовою до ще більш багатогранного змагання?
Мабуть, для людини, яка цікавиться наукою, немає кращої можливості зануритися у будь-яку тему ніж поспілкуватися з Науковцями, які кожного дня працюють з цими дослідженнями.
Найкраще, що дає участь у конкурсі – можливість!
Можливість глибоко зрозуміти нюанси, помилки роботи, можливість зрозуміти ключові фактори та детально проаналізувати свої результати разом зі спільнотою Вчених.
Саме це і є основною перевагою Малої Академії Наук та конкурсу-захисту.
Пшенишнюк Едуард
Учень 10-го класу спеціалізованої школи 85
Призер II етапу конкурсу-захисту МАН у секції "Теоретична фізика"