Відвідання учнями-членами відділення економіки Київської МАН виставки компаній-роботодавців «День кар’єри – осінь 2012»

Відвідання учнями-членами відділення економіки Київської МАН виставки компаній-роботодавців «День кар’єри – осінь 2012» 16 жовтня учні-члени секцій відділення економіки відвідали ІХ Всеукраїнську виставку компаній-роботодавців «День кар’єри – осінь 2012», яка відбулася у Палаці спорту. За останні 5 років цей захід, який проводиться двічі на рік, став однією з головних рекрутингових подій року. Метою виставки є створення найкращих умов для спілкування провідних роботодавців та молодих спеціалістів, які шукають роботу в режимі реального часу.


У рамках заходу свої стенди презентували більше 20 українських та міжнародних компаній. Серед них найбільшу увагу учнів привернули: банки («ProCredit Bank», «УкрСиббанк», «Ренесанс Кредит»),  телеканали («Інтер»,   «1+1 Media», «Україна», «Футбол»), торгівельні мережі («Сільпо», «Фокстрот», «Intertop», «Mafia», «Adidas», «Puma»), аудиторські компанії («Ernst&Young», «KPMG»), мобільні оператори («МТС Україна»), рекрутингові компанії («Head Hunter») тощо.





Члени секцій відділення економіки розширили коло своїх знань про специфіку кожної компанії, наявні вакансії та умови роботи, можливості кар’єрного зростання, програми стажування та професійного розвитку. А ще вони познайомилися зі співробітниками відділів кадрів, одержали друковані матеріали з наявними вакансіями та корпоративні сувеніри, взяли участь у співбесідах, заповнили анкети, поставили запитання професіоналам, пов’язані з  темою своїх науково-дослідницьких робіт та кар’єрними цілями.





Молоді дослідники з великим подивом усвідомили, якою потужною є конкуренція на українському ринку праці серед студентів та молодих спеціалістів, адже лише за день виставку відвідує близько 10000 осіб. Навіть більше, з уст роботодавців вони почули, які високі вимоги висуваються до претендентів на вакантні посади і як важливо продовжувати навчання у ВНЗ після одержання атестата про загальну середню освіту для того, щоб бути конкурентоспроможним фахівцем. Водночас, юні економісти відмітили, що обрана ними спеціалізація користується популярністю серед роботодавців, а також звернули увагу на різнопланові можливості оплачуваного стажування під час навчання, пропоновані компаніями кандидатам, у яких вони зацікавлені.





Сподіваємось, відвідання виставки спонукає старшокласників висвітлювати у своїх науково-дослідницьких роботах вітчизняний ринок праці та його основні тенденції, зокрема рівень безробіття, відповідну соціальну політику держави, кадрову політику компаній, системи мотивації та стимулювання праці, розвитку людських ресурсів, планування кар’єри та оцінки персоналу.



Впевнені, що члени відділення економіки є золотим кадровим резервом та інтелектуальним капіталом столиці, а отже, у майбутньому, після продовження навчання, вони стануть об’єктом пильної уваги відділів кадрів та спеціалістів з найму персоналу багатьох компаній-роботодавців.



Версія для друку Опубликовано: 19 Жовтня 2012
Поділитись: