Весняна конференція молодих економістів

Метою заходу було залучення молодих науковців до знайомства з основами маркетингу в освіті та бізнесі.
Робота конференції тривала за шістьма секціями:
Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу.
Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу.
Ефективна логістика або як задовольнити потребу споживача вчасно та якісно.
Зелена економіка та соціальна відповідальність бізнесу.
Сучасні тренди розвитку туризму та сфери гостинності.
Економіка міст та регіонів – передумова розвитку економіки України.
Учасниками конференції стали близько 60-ти учнів загальноосвітніх закладів столиці, які цікавляться сучасними економічними ідеями та прагнуть поглибити свої знання у цій сфері.
З вітальним словом до присутніх звернулися Андрій Васильович Федорченко – завідувач кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доктор економічних наук, професор, та Аліна Миколаївна Піліна− завідувач відділення економіки КПНЗ «КМАНУМ». Вони зазначили, наскільки зараз важливим є долучення до наукової роботи кращого шкільного товариства, підтримка пізнавальних інтересів молодих науковців, розвиток їхнього інтелекту та спрямування юної енергії на досягнення нових обріїв майбутнього української науки. Побажали успіхів та натхнення у наукових розвідках, досягнення нових вершин та здійснення мрій і бажань.
Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили поважним експертам свої доповіді з мультимедійними презентаціями.
Крім виступів учнів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету, де молоді науковці мали змогу побачити експозиції, які відображають загальне тло економічної науки та історичного поступу України на різних етапах.
Олександр Олексійович Дима – заступник декана факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, професор кафедри комерційної діяльностіта логістики, розповів про можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання в університеті та вручив учням збірники з тезами конференції і сертифікати за активну участь у заході.
Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук висловлюють щиру вдячність колективу факультету маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана за допомогу в організації конференції та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.