Весняна конференція молодих економістів

Весняна конференція молодих економістів 21 березня відбулася Vспільна науково-практична конференція відділення економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» і факультету маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» на тему «Маркетингова освіта – шлях до успіху». Конференція традиційно відбувалася у приміщенні головного корпусу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.


Метою заходу було залучення молодих науковців до знайомства з основами маркетингу в освіті та бізнесі.

 


Робота конференції тривала за шістьма секціями:




    • Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу.

 


    • Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу.

 


    • Ефективна логістика або як задовольнити потребу споживача вчасно та якісно.

 


    • Зелена економіка та соціальна відповідальність бізнесу.

 


    • Сучасні тренди розвитку туризму та сфери гостинності.

 


    • Економіка міст та регіонів – передумова розвитку економіки України.




Учасниками конференції стали близько 60-ти учнів загальноосвітніх закладів столиці, які цікавляться сучасними економічними ідеями та прагнуть поглибити свої знання у цій сфері.

 


З вітальним словом до присутніх звернулися Андрій Васильович Федорченко – завідувач кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доктор економічних наук, професор, та Аліна Миколаївна Піліна− завідувач відділення економіки КПНЗ «КМАНУМ». Вони зазначили, наскільки зараз  важливим є долучення до наукової роботи кращого шкільного товариства, підтримка пізнавальних інтересів молодих науковців, розвиток їхнього інтелекту та спрямування юної енергії на досягнення нових обріїв майбутнього української науки. Побажали успіхів та натхнення у наукових розвідках, досягнення нових вершин та здійснення мрій і бажань.

 


Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили поважним експертам свої доповіді з мультимедійними презентаціями.

 


Крім виступів учнів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету, де молоді науковці мали змогу побачити експозиції, які відображають загальне тло економічної науки та історичного поступу України на різних етапах.

 


Олександр Олексійович Дима – заступник декана факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, професор кафедри комерційної діяльностіта логістики, розповів про можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання в університеті та вручив учням збірники з тезами конференції і сертифікати за активну участь у заході.

 


Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук висловлюють щиру вдячність колективу факультету маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана за допомогу в організації конференції та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.

 


 



Версія для друку Опубликовано: 22 Березня 2019
Поділитись: