Успішний захист у секції «Соціологія» відділення філософії та суспільствознавства

Хочеться відзначити, що були представлені майже всі райони столиці: Дніпровський, Солом’янський, Деснянський, Оболонський, Голосіївський, Шевченківський, Дарницький та Святошинський. Захист був цікавим та різноплановим, захищали свої наукові доробки учні 9, 10 та 11 класів з різних освітніх закладів м. Києва, а саме: НВК «Домінанта», гімназія біотехнологій №177, школа І-ІІІ ступенів №275 ім. Володимира Кравчука, гімназія-інтернат №13, спеціалізована школа І ступеня - гімназія №143, спеціалізована школа І - ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської та італійської мов №130 імені Данте Аліґ'єрі, спеціалізована школа №173, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №155, Ліцей політики, економіки, права та іноземних мов, спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №220, гімназія "Діалог", спеціалізована школа «Тріумф» з поглибленим вивченням іноземних мов, ЗЗСО "Міжнародна школа Глобус", спеціалізована школа І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови №165, середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №184 та спеціалізована школа №196.
Різноманітність тематики досліджень, які були представленні на захисті вражають, молоді пошуковці порушують та досліджують різновекторну проблематику соціальних питань у суспільстві. Серед актуальних тем були: поняття «гідність», інформаційні технології та їх вплив на суспільство, політика, вплив Інтернет простору на суспільство, поняття «пропаганди» та його особливості і наслідки, гендерні стереотипи, статус жінки у суспільстві, феномен соціального сирітства, мода, та її роль в суспільстві, вплив ЗМІ, діти війни тощо.
Учні продемонстрували своє вміння проводити соціологічні опитування, аналізувати, визначати проблематику та пропонувати методи і моделі вирішення значущих викликів, що з’явилися під час дослідження. Варто зазначити, що, безумовно, всі теми, які піднімались є актуальними, грунтовними та стосуються кожного з нас.
Окрема подяка науковим та педагогічним керівникам, які допомогли юним науковцям підготувати якісну роботу та захиститися!