Турнір юних правознавців

Мета турніру – створення умов для реалізації та розвитку творчих здібностей школярів, формування в учнів інтересу до правознавства, залучення учнів до наукової діяльності.
У змаганнях взяли участь команди учнів 9-11 класів з п’ятнадцяти столичних загальноосвітніх навчальних закладів. Були розглянуті та обговорені питання:
Авторське право в Інтернеті: особливості порушення та проблеми захисту.
Відповідальність батьків за неналежне виховання дітей у сімейному законодавстві України.
Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правове регулювання.
Міжнародне усиновлення: забезпечення права дитини на сім’ю чи легальна торгівля дітьми?
Проблемні питання правового регулювання волонтерської діяльності в Україні.
Правовий нігілізм як явище правової дійсності: сутність та шляхи подолання.
Політика в Україні у сферах національних відносин та використання мов.
Посилення відповідальності за екологічні правопорушення: необхідність чи безумовне виконання?
Перед початком змагань відбулось представлення команд та жеребкування. Правові раунди проводилися у п’яти групах по 3 команди.
Насичено спливали раунди, адже кожна команда виступала і Доповідачем, і Опонентом, і Рецензентом. Команди мали виконати завдання творчого характеру за запропонованою тематикою та презентувати його.
З урахуванням виступів усіх членів команд – доповідь, опонування, рецензування, запитання та відповіді, участь у полеміці, у фінал вийшло п’ять команд, які презентували свої думки та власне бачення вкрай важливого для сьогодення питання: «Виборча реформа в Україні: реалії та перспективи».
Для юних правознавців цей захід став по-справжньому цікавим та насиченим, наповнив їх новими ідеями та враженнями. Адже всі присутні отримали можливість стати повноправними учасниками правової, політичної та громадської полеміки.
Перетворення, які відбуваються в державі, вимагають звернутися до дискусії щодо перспектив реформування вітчизняного законодавства, перегляду усталених підходів щодо розуміння окремих суспільних інститутів та процесів, зміни системи засобів їх правового забезпечення.
На заключній церемонії учасники поділилися своїми позитивними враженнями від обговорення дискусійних питань.
Всі команди-фіналісти були нагороджені дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів.