Таємниці ефективної реклами

На занятті розглядались питання:
- Як реклама впливає на покупців?
- Яка реклама вважається найбільш ефективною?
- Коли реклама не спрацює і чому?
Окрема увага була приділена питанню ефективності реклами у соціальних мережах, тому що вони надають унікальні можливості контакту із споживачами. А в низці тематик уявити собі ефективне проведення рекламної кампанії без використання потенціалу соціальних мереж зовсім неможливо.
Розміщення реклами доступно в будь-якій великій соціальній мережі. Для України основними такими каналами є Facebook та Instagram. Причому обидві платформи надають можливість використовувати відразу кілька різних форматів рекламних оголошень. Їхнє тестування й аналіз ефективності дозволяє рекламодавцеві сформувати найбільш успішну і вигідну стратегію.
Тренери поділились із слухачами особливостями реклами в соціальних мережах з найбільшою кількістю продаж онлайн і розповіли їм про 10 правил ефективної реклами у соціальних мережах.
Хотілось би звернути увагу всіх зацікавлених, що цього тижня будуть проведені додаткові заняття для тих, хто підключається до нашої команди бізнесменів.
Якщо ви ще не з нами, мерщій реєструйтесь https://kman.org.ua/ua/projects/business_shkola/