Створено автомобільну підвіску, яка виробляє електроенергію

Створено автомобільну підвіску, яка виробляє електроенергію Інженери розробили автомобільну підвіску, яка виробляє електроенергію і економить паливо.


Сьогодні автовиробники борються за кожен відсоток паливної ефективності, і у результаті багато автомобілів мають гібридну трансмісію з електроприводом. Такі трансмісії обладнані системою рекуперації енергії: при гальмуванні енергія руху перетворюється наелектрику. Таким чином,частина енергії, витраченої на розгін, заряджає акумулятор гібрида, а не перетворюється на даремне тепло, як у звичайних машинах.



Інженери компаній ZF Friedrichshafen AG і Levant Power Corp. обладнали системою рекуперації підвіску автомобіля, яка зазвичай також марно розсіює кінетичну енергію удару коліс об вибоїни. Адже цієї «дармової» енергії автомобіль поглинає багато, особливо у таких країнах,як наша. Нова підвіска  GenShock, не лише перетворює раніше марну і навіть шкідливу тряску на вибоїнах на електрику, а й різко підвищує плавність ходу автомобіля.





Підвіска GenShock забезпечує високу плавність ходу і при цьому виробляє електрику.



Перша у світі активна підвіска GenShock має активні амортизатори зі змінним тиском. Спеціальні клапани змінюють тиск всередині амортизатора залежно від типу і якості дорожнього покриття. Амортизатор обладнаний електронним блоком керування, шестерним насосом і електродвигуном, який керує рухом рідини всередині амортизатора. Коли створюється надлишок енергії, наприклад, при різкому гальмуванні або їзді по пересіченій місцевості, постійні удари виштовхують рідину з амортизатора. Рідина обертає шестерний насос, який у свою чергу крутить електродвигун. Таким чином, відбувається перетворення кінетичної енергії в електричну. При цьому, чим гірша дорога, тим більше електроенергії виробляється. Також, завдяки тому, що керування кожним амортизатором здійснюється індивідуально, забезпечується висока плавність ходу автомобіля, зменшення кренів при поворотах, розгойдування і «клювків» при розгоні або гальмуванні.





Невеликий блок керування поміщається на циліндр амортизатора і трохи збільшує його масу.



Звісно, устрій амортизатора GenShock складніший, ніж у звичайного авто, але не більш, ніж у сучасних регульованих підвісок люксових автомобілів. Розробники поки що не називають конкретних цифр щодо того,скільки електроенергії виробляє їхнясистема. Але навіть якщо підвіска-генератор забезпечить енергією лише фари, то це вже буде хорошим результатом, враховуючи, що покращитьсяплавність ходу.



За матеріалами: http://infonova.org.ua/technology/inzhenery



Версія для друку Опубликовано: 18 Вересня 2013
Поділитись: