Насамкінець навчального року у позашкільній освіті є особливий спосіб оцінки результатів навчання – самооцінка. Вільний вибір напряму навчання, цікаві теми лекцій та варіативна складова навчальної програми разом із дослідницькою діяльністю ідеально пасують до саморефлексії. Саме нею й зайнялися вихованці секції теології, релігієзнавства та історії релігії відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН, провівши в режимі онлайн круглий стіл «Мої напрацювання та досягнення».
У неформальній атмосфері учні-члени секції обговорили свої дослідницькі проєкти, поділилися переживаннями та планами, зізналися, що їм найбільш сподобалося або не сподобалося в лекційному матеріалі.
Особливо цікаво юним релігієзнавцям та керівнику їхньої секції було усвідомлювати, які величезні інтелектуальні вершини були підкорені за ці місяці та мріяти про подальші наукові досягнення в старших класах, а бо вже у закладах вищої освіти.