Психолого-педагогічний супровід учнів у дослідницькій діяльності

Організаторами заходу виступили: НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, та КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» як співорганізатор.
Зі своїми презентаційними доповідями виступили: Карчина Лариса Яківна, завідувачка відділу навчально-виховної роботи, керівниця секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді та вихованка секції педагогіки відділення філософії та суспільствознавства Ковач Ольга, учениця 10 класу спеціалізованої загальноосвітньої школи № 200 ім. Василя Стуса міста Києва (доповідь велась англійською мовою).
До наукового обговорення долучились вихованці відділення разом із завідувачкою відділення філософії та суспільствознавства Кот Тетяною Юріївною.
В ході обговорення було зазначено, що діяльність Київської МАН як лідера освітніх інновацій є стартовим майданчиком для учнівських пошуків. Як зазначали самі вихованці, навчання в секціях сприяє формуванню їхньої активної громадської позиції, розвиває навички самостійності, наполегливості, саморозвитку, вміння формулювати та аргументувати власні думки, комунікувати з оточуючими.
Для учнів є важливим брати участь у різноманітних конференціях та конкурсах, адже це площадки, де вони презентують результати своїх досліджень та розуміють, що б могли покращити. Також захист наукових робіт та участь у зазначених заходах навчають чітко та лаконічно відповідати на питання, контролювати власні емоції та мовлення. МАНівці вчаться доповнювати думки інших власними аргументами, застосовують ефективні техніки переконань та захисту власної позиції і, таким чином, розвивають своє критичне мислення.
Тож навчання триває! Не зупиняємось у пошуках та дослідженнях. До нових зустрічей на теренах Інтернету.