Побудова Бренду сучасного освітянина за допомогою персонального іміджу та соціальних мереж: тренінг від Київської МАН для освітян столиці в рамках «Kyiv EdFest»

Побудова Бренду сучасного освітянина за допомогою персонального іміджу та соціальних мереж: тренінг від Київської МАН для освітян столиці в рамках «Kyiv EdFest» «Куди б ми не йшли, наш імідж (неважливо, хороший чи поганий) нас обов’язково випередить». Ф. Честерфілд


 



Про школу – відкриту соціально-педагогічну систему,  пов’язану з багатьма суспільними інститутами, дедалі частіше говорять як про сферу послуг. Кожен батько хоче обрати найкращий освітній заклад для своєї дитини і згодом не розчаруватись у своєму виборі. Кожен директор і його педагогічний колектив мріють, щоб їхній заклад виокремлювався з-поміж інших, викликав бажання навчатися саме в ньому. Саме тому керівники змушені замислюватися над позиціонуванням очолюваних закладів освіти, над тим, у чому перевага їхнього закладу перед іншими. А відтак особливого значення набуває проблема створення іміджу успішного закладу освіти, який забезпечує не лише високу якість освітніх послуг, а й створює комфортне середовище для здобування освіти, в якому головною турботою всіх є особистість дитини.



Щоб знайти шляхи та відпрацювати інструменти для вирішення цих проблем, 28 березня 2018 року в рамках проведення тижневого освітнього фестивалю управлінської майстерності «Kyiv EdFest» відбувся тренінг-практикум  «Побудова Бренду сучасного освітянина за допомогою персонального іміджу та соціальних мереж», організований Київською МАН для освітян столиці.



Захід складався з двох частин. Спочатку учасники  разом з Інесою Пустоваловою, тренером  з іміджу та ораторської майстерності, дізналися про побудову персонального іміджу та його складові, з чого складається діловий дрес-код і яким чином коефіцієнт консервативності у діловому середовищі допомагає справляти перше враження, як невербальні компоненти комунікації та кольори/відтінки впливають на сприйняття образу людини в освітньому середовищі.



Друга частина була присвячена створенню та просуванню іміджу закладу освіти та персонального іміджу керівника в соціальних мережах, яку провела Юлія Шакула, тренер з SMM, ментор у сфері нейромаркетингу та стратегічного планування.



За сучасних умов все більшої популярності по всьому світові набувають соціальні мережі: щодня мільйони людей витрачають свій час для обговорення будь-яких проблем у соціальних мережах, формуючи модель суспільства у віртуальному просторі. За останніми  даними   кожен третій українець є користувачем соціальних мереж, а п’яту частину часу, проведеного в Інтернеті, користувачі витрачають саме на соціальні мережі. Звичайно, що сучасні освітяни не можуть ігнорувати  цей феномен, прийшов час більш активно реагувати на виклики часу. Тому створення позитивного іміджу у соціальних мережах (як персонального, так і іміджу того закладу освіти, в якому вони працюють), відкритість для учнів та батьків, спілкування  та обговорення у форумах школи проблем, які турбують дітей, батьків, вчителів  – це вже не крок у майбутнє, а наше сьогодення.



«Що таке SMM і як правильно його «приготувати»? – саме так розпочала тренінг Юлія Шакула. Учасники жваво обговорювали  соціальні мережі, їх можливості, переваги та недоліки,  а головне – навіщо освітянину приходити в соціальні мережі, задля якої мети.  Присутні дізналися багато цікавого та корисного – як, використовуючи інструменти SMM (social media marketing – маркетинг в соціальних мережах), будувати та підтримувати позитивний імідж школи, керівника закладу та вчителя; як залучати та впливати  на цільову аудиторію – дітей та їх батьків, колег-педагогів;  які  найпопулярніші мережі в просуванні іміджу школи (Facebook, Іnstagram, YouTube); як досягти балансу між змістовним та розважальним контентом у спілкуванні в соцмережах; як створювати персональні та офіційні сторінки, групи, блоги, у чому їх відмінність, яким їх наповнювати змістом тощо.



Особливо учасників тренінгу зацікавила ідея  активного залучення учнів та їх батьків до співпраці на офіціальній сторінці закладу у соціальних мережах як важливий інструмент просування бренду школи.



Звичайно, протягом одного, навіть дуже інформаційно насиченого та   змістовного заняття неможливо опанувати всі інструменти та тонкощі просування в соціальних мережах. ТомуЮлія Шакула запропонувала учасникам звертатись до неї на сторінку у Facebookза практичними порадами та консультаціями.   



Наприкінці заходу відбувся розіграш книги Інеси Пустовалової  «Модна я».  Всі учасники отримали сертифікати щодо участі у тренінгу-практикумі, висловили щиру подяку  тренерам Інесі Пустоваловій та Юлії Шакулі за прекрасно проведений захід та побажання залучати їх до проведення подібних заходів за іншою тематикою у майбутньому.



Версія для друку Опубликовано: 30 Березня 2018
Поділитись: