Науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу спеціалізації обдарованої молоді»

Науково-практичний семінар «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу спеціалізації обдарованої молоді» 5 грудня в актовій залі спеціалізованої школи № 196 відбувся науково-практичний семінар на тему «Сучасні методи психолого-педагогічної підтримки процесу спеціалізації обдарованої молоді». Мета заходу – пошук інноваційних методів і технологій психолого-педагогічної підтримки процесу соціалізації обдарованої молоді та проблеми профілактики деструктивного впливу Інтернету на розвиток обдарованої дитини. Вітальне слово було надане академіку-засновнику НАПН України, доктору педагогічних наук, професору, раднику директора Інституту обдарованої дитини НАПН України Василю Миколайовичу Мадзігону, який розповів про те, якою має бути школа майбутнього, та окреслив основні тенденції розвитку сучасної освіти.




У ході семінару були розглянуті такі питання: використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, тенденції розвитку ініціативної діяльності учнів в умовах застосування кейс-уроків та умови продуктивного навчання як одного з видів інноваційної педагогічної діяльності.



Доповідачем у програмі «Використання ІКТ у навчально-виховному процесі: практичний досвід» була керівник секції «ГІС у географії» відділення наук про Землю КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», кандидат педагогічних наук Світлана Миколаївна Бабійчук з темою «Особливості застосування інформаційних технологій у дослідницьких роботах учнів Малої академії наук України». Вона висвітлила питання впровадження ІТ та ефективних методів вивчення основ ГІС у діяльності Малої академії наук України.





Слухачами та доповідачами також були: науковці Інституту обдарованої дитини НАПН України, представники спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 196, адміністрація, педагоги загальноосвітніх навчальних закладів Києва, практичні психологи, соціальні педагоги.



Програма семінару спрямовувала на розвиток освітньо-інформаційних середовищ, знаходження ідей, рішень, технологій для позитивних змін у навчальних закладах.



 



Версія для друку Опубликовано: 06 Грудня 2017
Поділитись: