Науково-практична конференція «Виховна діяльність педагога як фактор гуманізації простору дитинства»

Науково-практична конференція «Виховна діяльність педагога як фактор гуманізації простору дитинства» Головна мета виховної діяльності сучасного педагога - благо дитини. Відмінні особливості такої діяльності - глибоке вивчення дитини, розуміння та терпимість вихователя у взаємодії з нею, відмова як від ідеалізації дитини, так і від невиправданого оптимізму та переконаності, що педагог може зробити з неї все, що захоче.


21 листопада 2011 року в Міському будинку вчителя (вул. Володимирська, 57) буде проведено науково-практичну конференцію «Виховна діяльність педагога як фактор гуманізації простору дитинства». Організатори заходу - Головне управління освіти і науки  виконавчого органу Київської міської ради  (КМДА) та ІППО КУ імені Бориса Грінченка.



Процес  виховання в сучасному освітньому закладі характеризується загостренням таких протиріч між:




  • необхідністю декларованої в сучасному суспільстві гуманізації виховання підростаючого покоління і реальним змістом професійної  діяльності педагога;


  • декларуванням гуманістичних основ виховання із забезпеченням укріплення гідності і свободи особистості дитини - і реальним продовженням авторитарної практики виховання;


  • посиленою потребою діяльності сучасної  школи в теоретичному обґрунтуванні і науково-методичному забезпеченні процесу гуманізації виховання - і відсутністю необхідних технологій практичного вирішення цих завдань.



Гуманізація виховної діяльності педагога фокусується на позитивних рисах дитини, поступовому послабленні негативних  рис її характеру шляхом обережного й делікатного внесення коректив та наполегливого розвитку позитивних якостей.



За матеріалами: http://www.guon.kiev.ua/



Версія для друку Опубликовано: 14 Листопада 2011
Поділитись: