Науково-практична конференція «Маркетингова освіта – шлях до успіху» - 2017

Науково-практична конференція «Маркетингова освіта – шлях до успіху» - 2017 В умовах ринкової економіки одним з найважливіших елементів ефективного


господарювання є маркетинг та управління



персоналом, які ґрунтуються на знанні



об’єктивних економічних законів.



7 грудня у приміщенні ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» відбулася традиційна спільна науково-практична конференція відділення економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» і факультету маркетингу на тему «Маркетингова освіта – шлях до успіху».





Метою конференції було залучення молоді до знайомства з маркетингом в освіті та бізнесі.



Робота конференції відбувалася за трьома секціями:




  • Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу.


  • Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу.


  • Зелена економіка та нові бренди від екобізнесу. Туризм та рекреаційні сфери – основа економічного потенціалу України.



Учасниками конференції стали близько 70-ти учнів загальноосвітніх навчальних закладів столиці, які цікавляться сучасними економічними ідеями та прагнуть поглибити свої знання.



Із вступним словом до присутніх звернулися Андрій Васильович Федорченко – завідувач кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доктор економічних наук, та Аліна Миколаївна Піліна− керівник відділення економіки КПНЗ «КМАНУМ». Вони зазначили, наскільки зараз  важливим є долучення до наукової роботи найкращого шкільного товариства, підтримка пізнавальних інтересів молодих науковців, розвиток їхнього інтелекту та спрямування юної енергії на досягнення нових обріїв майбутнього української науки. Побажали успіхів та натхнення у наукових розвідках, досягнення нових вершин та здійснення мрій і бажань.



Олександр Олексійович Дима – заступник декана факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, професор кафедри комерційної діяльності та логістики, представив цікаву презентацію про університет та можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання.





Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили свої доповіді з мультимедійними презентаціями. Найцікавішими з яких стали:



у секції «Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу»: «Маркетинг в мережі YouTube», «Маркетингові стратегії сьогодення», «Маркетинг майбутнього», «Прийоми впливу на споживача у мережах роздрібної торгівлі», «Говард Шульц та його успішна історія», «МсDonald’s – приклад правильно побудованої політики менеджменту і маркетингу компанії», «Управління соціальним маркетингом», «Darknet як складова тіньової економіки»; «Методи нейромаркетингу»; «Є ідея – є IKEA»; «Elon Musk – Tesla»; «Використання «прихованого» маркетингу в діяльності підприємства»; «Психологія кольору в маркетингу»; «Просування у мережі Інтернет як метод партизанського маркетингу»; «Застосування методики АВС для аналізу результатів збутової діяльності підприємства»; «Аналіз маркетингових заходів компанії Mercedes-Benz»; «Інтернет-маркетинг: ефективні продажі в соціальній мережі Instagram»;



у секції «Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу»: «Миттєва мода», «Особливості маркетингових заходів компанії Chanel», «Victoria's Secret», «MetLife», «Секрети успіху Zara», «Supreme», «Starbucks», «Meizu»; «Domino’s Pizza»; «Nestle»; «Успіх ТМ Колоніст на українському ринку»; «Від лідера мобільного ринку до аутсайдера. Історія провалу Nokia»; «Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу»; «Vans»; «Ralph Lauren»;



у секції «Зелена економіка та нові бренди від екобізнесу. Туризм та рекреаційні сфери – основа економічного потенціалу України»: «Туризм та рекреаційна сфера – основа економічного потенціалу України», «Інвестиційний клімат в Україні», «Економіка і екологія», «Способи просування екологічного харчування в Україні та світі», «Процес глобалізації в історії людства у перетворенні малих примітивних регіонів на великі зв’язані між собою держави», «Споживання екотуристичного продукту і можливість розвитку екотуризму», «Світові бренди одягу на шляху до екологізації виробництва»; «Зелена економіка», «Проблеми розвитку санаторно-курортної сфери рекреації в Україні», «Аналіз досягнення цілей сталого розвитку регіонами України», «Екологія в сучасній економіці»; «Розвиток зеленого бізнесу в Україні»; «Заохочення споживачів за рахунок якісної логістики»; «Логістичні процеси підприємств».



Крім учнівських виступів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету, де юні науковці оглянули експозиції, які відображають загальне тло економічної науки та історичного поступу України на різних етапах.





На завершення конференції Ольга Василівна Кудирко – доцент кафедри комерційної діяльності та логістики ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, виступила із заключним словом та вручила учням збірники з тезами доповідей і сертифікати за активну участь у заході.



Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді висловлюють щиру вдячність факультету маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана» за допомогу в організації заходу та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.



Версія для друку Опубликовано: 12 Грудня 2017
Поділитись: