Науково-практична конференція «Маркетингова освіта – шлях до успіху» - 2016

Метою конференції було залучення молоді до знайомства з маркетингом в освіті та бізнесі.
Робота конференції проводилася за трьома секціями:
Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу.
Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу.
Маркетинг в управлінні підприємством.
Учасниками конференції стали близько 65-ти учнів загальноосвітніх навчальних закладів столиці, які цікавляться сучасними економічними ідеями та прагнуть поглибити свої знання.
Зі вступним словом до присутніх звернулися Андрій Васильович Федорченко − професор кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доктор економічних наук, та Аліна Миколаївна Піліна− завідувач відділення економіки КПНЗ «КМАНУМ». Вони зазначили, наскільки зараз важливим є долучення до наукової роботи найкращого шкільного товариства, підтримка пізнавальних інтересів молодих науковців, розвиток їхнього інтелекту та спрямування юної енергії на досягнення нових обріїв майбутнього української науки. Побажали успіхів та натхнення у наукових розвідках, досягнення нових вершин та здійснення мрій і бажань.
Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили свої доповіді з мультимедійними презентаціями. Найцікавішими з яких стали:
у секції «Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу»:«Crazy PR», «Успішна історія Burberry», «Ілюзія розкоші на прикладі «Pandora», «Каннські леви: тенденції успішної реклами», «Просування косметичної продукції каналами «Beauty Blogs», «Аналіз особливостей маркетингової стратегії компанії «Нова Пошта», «Історія сімейного успіху Ralph Lauren Corp», «Говард Шульц: таємниці успіху «Star-bucks»;
у секції «Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу»: «Marks & Spencer», «Молодіжний бренд Asics», «Шлях досягнення успіху компанії «Tommy Hilfiger», «Бренд «Vans», «PepeJeans», «Pull&Bear», «DC– історія спортивного бренду», «Молодь як цільова аудиторія та особливості маркетингу для молоді»;
у секції «Маркетинг в управлінні підприємством»: «Маркетингові прийоми супермаркетів», «Психологія кольору в брендингу і маркетингу», «Мотиви поведінки споживачів товарів розкоші», «Маркетинг і менеджмент: єдність і протиріччя», «Концепція просування товарів та послуг в соціальній мережі Instagram», «Чинники споживання товарів-підробок», «Актуальність мережевого маркетингу як професії для української молоді», «Вірусний маркетинг та приклади його застосування», «Звідки починається успіх», «З дитинства у бізнес», «15 цікавих фактів про рекламу, про які ви навряд чи чули».
Крім виступів учнів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету, де юні науковці побачили експозиції, які відображають загальне тло економічної науки та історичного поступу України на різних етапах.
Після цього Олександр Олексійович Дима – заступник декана факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, представив цікаву презентацію про університет та можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання.
На завершення конференції Ольга Василівна Кудирко– доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, виступила із заключним словом та вручила учням збірники з тезами конференції і сертифікати за активну участь у заході.
Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді висловлюють щиру вдячність факультету маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» за допомогу в організації конференції та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.