Молоді економісти відвідали офіс компанії «Adidas Group»

Зустріч з майбутніми економістами розпочав Максим Карпенко, локальний операційний менеджер ДП «Aдідас-Україна». Він запитав юних науковців, хто з них займається спортом і запропонував всім трішки розім’ятися, проявити нестандартне мислення та здібності до командної роботи. Юні науковці стали у коло та одержали завдання якомога швидше передати один одному футбольний м’яч, окрім сусідів справа та зліва. Після серії активних тренувань вони зуміли знайти нестандартне рішення та зробити неможливе з результатом у 5 секунд.
Продовжила спілкування з талановитими та обдарованими підлітками Ольга Щур, спеціаліст, яка відповідає за роботу з персоналом ДП «Aдідас-Україна». Вона детально розповіла про історію, основну діяльність, внутрішню структуру компанії, принципи її роботи, а також ознайомила присутніх з основними вимогами до відбору персоналу, звернула увагу на необхідні знання, уміння та навички, які повинен мати молодий спеціаліст спортивної індустрії, надала корисні поради щодо розвитку особистісних якостей. Учні скористалися унікальною можливістю подивитися короткі навчальні фільми про історію заснування компаніі «Adidas Group» та спортивний формат її корпоративних заходів для персоналу.
Максим Карпенко розповів про основні бренди компанії «Adidas Group» та поділився з юними науковцями власним захопливим досвідом успішної кар'єри, яку він починав зі стартової позиції. Завдяки реалізації власних ідеї та талантів зараз пан Карпенко посідає позицію операційного менеджера, а нещодавно був директором магазину. З допомогою мультимедійної презентації він детально розповів про переваги роботи в компанії, основними з яких є безкоштовна форма, великі знижки на продукцію, можливість навчання та розвитку, швидка кар’єра, команда, корпоративне життя та можливість змінювати світ. Максим Карпенко підкреслив, що в компанії можна успішно поєднувати навчання та роботу.
Дізналися МАНівці і про успіхи компанії «Adidas Group», в Україні: роздрібна мережа налічує 1000 співробітників (у світі 40000), середній вік співробітників – 25 років, кількість магазинів в Україні у 2016 році – 80 (у 2002 – 1), з них у Києві – 24. Діти активно ставили співробітникам компанії запитання, дізнавалися про можливості працевлаштування та були надзвичайно задоволені побаченим і почутим під час навчального заходу.
Наостанок учнів очікувала рольова гра: кожному з них надали можливість спробувати себе у ролі працівників різних відділів компанії (маркетингу, фінансів, контролінгу, логістики, HR, IT, юридичного, будівництва та дизайну, роздрібної мережі тощо) та представити свої функції всім присутнім.
Сподіваємось, набуті знання допоможуть юним науковцям у майбутньому правильно обрати свій професійний та кар’єрний шлях. Будемо раді, якщо вони оберуть ринок спортивної індустрії об’єктом науково-дослідницьких робіт.
Колектив відділення економіки Київської Малої академії наук висловлює щиру вдячність:
Максиму Карпенку та Ользі Щур – за натхненне та динамічне знайомство юних економістів з компанією «Adidas Group» та ДП «Aдідас-Україна»;
Людмилі Супруненко, організатору й керівнику проекту «Future professionals» – за плідну співпрацю;
Наталії Костянтинівні Новіцькій, завідувачу економічного відділення КЕПІТу, – за допомогу в організації заходу;
Ірині Юріївні Савчук, методисту кафедри МЗЕД та логістики Університету економіки та права «КРОК», – за супровід групи.