Маркетингова освіта – шлях до успіху

Маркетингова освіта – шлях до успіху 3 грудня відбулася щорічна спільна науково-практична конференція відділення економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» і факультету маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» на тему «Маркетингова освіта – шлях до успіху». ,


Метою конференції було залучення молоді до знайомства з маркетингом в освіті та бізнесі.



Робота конференції проходила за трьома секціями:




  • Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу.


  • Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу.


  • Маркетинг в управлінні підприємством.



Учасниками конференції стали близько 45-ти учнів загальноосвітніх навчальних закладів столиці, які цікавляться сучасними економічними ідеями та прагнуть поглибити свої знання.





Із вступним словом до присутніх звернулися Олександр Казимирович Шафалюк – декан  факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доктор економічних наук, професор, та Аліна Миколаївна Піліна − завідувач відділення економіки КПНЗ «КМАНУМ». Вони зазначили, наскільки зараз  важливим є долучення до наукової роботи кращого шкільного товариства, підтримка пізнавальних інтересів молодих науковців, розвиток їхнього інтелекту та спрямування юної енергії на досягнення нових обріїв майбутнього української науки. Побажали всім успіхів та натхнення у наукових розвідках, досягнення нових вершин та здійснення мрій і бажань.





Після цього юних економістів запросили до аудиторій, де вони представили свої доповіді з мультимедійними презентаціями.





Секція «Найкращі маркетингові практики та успішні історії найвідоміших маркетологів світу»:



«Сучасні маркетингові практики» − Стрілко Любов, Деревинська Марія, Ліцей політики, економіки, права, та іноземних мов;



«Секрет успіху медіамагнатів The Walt Disney Company  та Dream Works SKG» −  Восколуп Вікторія, Арутюнян Валерія, ліцей «Наукова зміна»;



«HR-маркетинг та маркетингова логістика як фактори успіху MLM-компаній (на прикладі Аmway)» − Міщенко Павло, гімназія № 191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов;





«Three Marketing gurus you should know» − Грицишина Єлизавета, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Порівняльний аналіз маркетингової стратегії автомобільних компаній на прикладі концерну Volkswagen та Audi» − Ситнік Олексій, Архипенко Костянтин, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Історія успіху кампанії Michelin» − Котова Марія, ліцей «Наукова зміна»;





«Успішні маркетингові стратегії та їх використання у сучасних умовах» − Фесенко Анастасія, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Маркетингова стратегія успіху бренду Tom’s shoes» − Василевська Анастасія, Наконечна Анастасія, Коледж економіки, права та інформаційних технологій при ВНЗ «КРОК»;





«Історія успіху Стіва Джобса та вплив його методів на кампанію Aplle» − Сизоненко Владислав, ліцей «Наукова зміна»;



«Стратегії завоювання ринку (на прикладі телекомунікаційної компанії Vodafone)» − Черниш Кірілл, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Луїжді Лавацца: як, маючи мінімальний капітал, створити корпорацію, відому на весь світ» − Ткаченко Наталія, Економічний коледж ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;





«Цікаві маркетингові ходи, визнані найкращими» − Липник Сергій, Ліцей політики, економіки, права, та іноземних мов.



Секція «Молодіжні бренди та секрети їх успішного маркетингу»:



«Молодіжні бренди України: від А до …» − Григоренко Вероніка, Інститут реклами;



«Психологія успіху APPLE» − Савченко Яна, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Продуктивна маркетингова діяльність як секрет успіху ПепсіКо» − Лузан Юрій, ліцей «Наукова зміна»;



«Молодіжні бренди» − Мамчур Ярина, гімназія №191 ім. П. Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов;





«Аналіз маркетингової стратегії компанії Coca-Cola» − Мокровольська Єва, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Демонстративна поведінка у споживанні товарів розкоші на прикладі бренду Apple» − Попова Юлія, Греснюк Катерина, Коледж економіки, права та інформаційних технологій при ВНЗ «КРОК»;



«Молодёжные бренды и секреты их успешного маркетинга» − Варенья Ілля, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Starbucks: Історія успіху» − Асаулюк Марко, ліцей «Наукова зміна»;



«Маркетингові ходи корпорації Макдоналдс» − Отрах Євгенія, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Порівняльний аналіз маркетингових стратегій молодіжних брендів одягу (на прикладі компаній Pull&Bear, Zara та Tally Weijl)» − Скрипай Катерина, Полторацька Анастасія, Шусть Марія, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Легендарний Burberry» − Сапоренко Олександр, Київський Палац дітей та юнацтва;





«Молодежный бренд «Apple» и маркетинговые  стратеги» − Батуріна Ольга, Коледж економіки, права та інформаційних технологій при ВНЗ «КРОК».



Секція «Маркетинг в управлінні підприємством»:



«Вибір вдалої стратегїі та її вплив на місце фірми на ринку» − Гаврилюк Валерія, Економічний коледж ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;



«Кіномаркетинг: стратегії просування продукції» − Колісніченко Юлія, Спіженко Наталія, Барашивець Катерина, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Какие маркетинговые навыки и знания необходимы для продолжительного успеха?» − Хоцинська Дар’я, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Маркетинг в управлінні підприємством» − Гладкова Поліна, ліцей «Наукова зміна»;



«Планування успіху підприємницької діяльності» − Маковська Анастасія, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Проблема розробки, формування та просування брендів і торгових марок» − Сагач Дмитро, Ліцей політики, економіки, права, та іноземних мов;



«Роль маркетингу в управлінні підприємством» − Марвінська Вікторія, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Секрети успішного маркетингового управління для  малих підприємств» − Макаренко Ольга, ліцей №100 «Поділ»;



«Пул та пуш маркетинг: особливості реалізації стратегій в сучасних умовах» − Слободян Катерина, гімназія НПУ імені М.П. Драгоманова;



«Брендинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємства» − Гненюк Катерина, Економічний коледж ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»;



«Конкурентоспроможність» − Соловйова Валентина, Київський Палац дітей та юнацтва;



«Вплив сім’ї на поведінку споживача» − Денисенко Євгеній,  Жукова Маргарита, Коледж економіки, права та інформаційних технологій при ВНЗ «КРОК»;



«Маркетингове управління підприємством» − Гурова Валерія, Київський Палац дітей та юнацтва.



Крім виступів учнів, у рамках конференції відбулася екскурсія до музею університету та зустріч з успішним маркетологом Ростиславом Шоломком, який закінчив цей виш  за спеціальністю «Маркетинг». Він з радістю поділився своїм досвідом та сьогоднішніми здобутками, подякував педагогам та викладачам, які свого часу допомогли йому зорієнтуватись у колі інтересів та визначитись із майбутньою професією.



Після цього Олександр Олексійович Дима – заступник декана факультету маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук, представив цікаву презентацію про університет та можливості для абітурієнтів та студентів під час навчання.



 



На завершення конференції Ольга Василівна Кудирко – старший викладач кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ», кандидат економічних наук, виступила із заключним словом та вручила учням збірники з тезами конференції і сертифікати за активну участь у заході, а викладачам − подяки за чудову підготовку підростаючого покоління.



Співробітники відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді висловлюють щиру вдячність факультету маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана» за допомогу в організації конференції та сподіваються на подальшу плідну співпрацю.



 



Версія для друку Опубликовано: 07 Грудня 2015
Поділитись: