МАНівці отримали безцінний досвід на ІІІ Всеукраїнському Конгресі вчителів предметів духовно-морального спрямування

МАНівці отримали безцінний досвід на ІІІ Всеукраїнському Конгресі вчителів предметів духовно-морального спрямування 2 листопада учні-члени відділення філософії та суспільствознавства Київської Малої академії наук учнівської молоді взяли участь у роботі ІІІ Всеукраїнського Конгресу вчителів предметів духовно-морального спрямування.


Метою конгресу став обмін досвідом, теоретичними та практичними напрацюваннями у сфері викладання, регулювання, методичного, правового та фінансового забезпечення викладання предметів духовно-морального спрямування у дошкільних, позашкільних, середніх та вищих навчальних закладах України.



Після привітань директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України Ю.Г. Кононенка та заступника голови Громадської ради з питань співпраці з церквами і релігійними організаціями при МОН України Ю.Є. Решетнікова, слово було надано видатному італійському педагогу, автору низки книг з релігійної педагогіки, організатору і директору релігійної школи «Ла Трачча» в Бергамо (Італія) Франко Нембріні.   Пан Нембріні розповів про історію заснування своєї релігійної школи «Ла Трачча» в Бергамо та її сучасний стан. На сьогодні у школі навчаються майже 1000 школярів, у ній існують п'ять груп для дітей різного віку. Школа складається з молодших класів, середніх та ліцею. Ф. Нембріні розповів присутнім про своє розуміння проблеми виховання. Головна думка італійського педагога полягає в тому, що виховання це є милосердя та форма пробачення. На думку пана Нембріні, вчитель, який хоче навчати дітей, повинен володіти трьома необхідними характеристиками: 1) велика любов до себе та до життя; 2) велика любов до дітей; 3) велика любов до навчальної дисципліни, яку викладає педагог.



У другій частині заходу запрацювала освітня майстерня «Дослідження сакрального тексту у класі (за методикою «Філософія для дітей»)», що складалась із двох сесій:



Сесія 1. Методика «Філософія для дітей». Теоретичні настанови.



Сесія 2. Практичне заняття за методикою «Філософія для дітей» з учнями-членами відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН: секцій філософії, релігієзнавства, соціології, правознавства (прочитання віршів 1-5, глави 12 Книги Буття Старого Заповіту). Координаторами майстерні були: керівник секції філософії відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН, к.філос.н., доц. кафедри філософії Надія Адаменко та к.філос.н., доц. кафедри культурології Інституту філософської освіти і науки НПУ імені М.П. Драгоманова Юлія Кравченко.



Дуже цікавим  і жвавими було і прочитання віршів 1-5, глави 12 Книги Буття Старого Заповіту, і обговорення тексту. Молоді науковці вчились ставити запитання до прочитаного та почутого, об’єднувати запитання та виокремлювати основні категорії та епізоди у контексті прочитаного, враховуючи особливість текстів, і те, що досить нечасто учні стикаються із подібними текстами у своєму шкільному житті.



Отже, безцінний досвід та нові знання додали нам стимулу рухатися далі!



 



Версія для друку Опубликовано: 04 Листопада 2015
Поділитись: