МАНівці на щорічній міжнародній виставці реклами

25-27 вересня у Міжнародному виставковому центрі України «КиївЕкспоПлаза» відбувалася щорічна міжнародна виставка реклами «REX», на яку завітали вихованці секції соціології відділення філософії та суспільствознавства Київської МАН разом зі співробітником відділення Наталією Руліковською.
Організатором виставки стала компанія «Євроіндекс» — лідер серед виставкових компаній України у сфері виставок «Бізнес для бізнесу». На ній були представлені експозиції сувенірної продукції, друку, інструментів для взаємодії із клієнтом у місцях продажу, експозиція візуальної індустрії та смачних сувенірів, експозиція сувенірної та ексклюзивної упаковки, рекламного фото тощо. Ця продукція є одним з основних елементів засобів масової інформації, освіти, пропаганди, розповсюдження наукових знань, розвитку культури, формування національного світогляду, політичної боротьби. Відбувається стрімкий розвиток цієї галузі, з’являються інноваційні рішення та ідеї, які лідируючі світові бренди використовують з вигодою для свого бізнесу.
Наші вихованці переконалися, що поліграфічна галузь є однією із значущих галузей національної економіки у зв’язку з важливістю продукції, яку вона реалізує на ринку країни та за її межами.
Безперечно, навчальна екскурсія не залишиться поза увагою, адже в рамках своїх наукових досліджень майбутні соціологи мали змогу поспілкуватись із представниками бізнесу та медіа й отримати певні професійні поради, а також визначитися з темами наукових робіт.