Київські МАНівці - перші на кваліфікаційному етапі Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін

Київські МАНівці - перші на кваліфікаційному етапі Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін Природа подарувала нам розум для того, щоб ми все життя розгадували її таємниці. Леонід Сухоруков Чи дійсно крокодил може плакати, співчуваючи своїм жертвам? Яка пустеля здатна зацвісти один раз на сім років або частіше? Де і чому виникає нескінчена хвиля, яка починає «гриміти» за 30 хвилин до появи і про яку мріють усі серфінгісти світу? Що змушує вуглинку інтенсивно «бігати» поверхнею рідини у пробірці, іскрити, і зрештою, згорати? Який метод дозволить швидше дістати наживку для риболовлі: поливання ґрунту водою чи удар лопатою по землі? Як називається об'єкт, віддалений від нас на відстань понад 450 світлових років, випромінювання якого виявили згасаючі коливання у гамма-діапазоні? Чому сферична конструкція змінює свій діаметр при русі по горизонтальній поверхні?


Протягом вересня-жовтня більше 100 команд учнів 7-11 класів з усіх куточків України розгадували ці та інші таємниці природи під час участі у Всеукраїнському Інтернет-турнірі із природничих дисциплін «Відкрита природнича демонстрація». Вони дистанційно вирішували 20 завдань підвищеної складності, які виходять за межі шкільної програми, представлених на основі відео- та фотодемонстрацій за п’ятьма напрямами: астрономія, фізика, хімія, біологія, географія. Максимальна сума балів, яку могла отримати команда за блискуче виконання усіх завдань, складала 100 балів – по 5 балів за завдання. Лише 21 команда пройшла до наступного туру, подолавши бар’єр у 75 балів.



Участь команди вихованців Київської МАН у кваліфікаційному етапі Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін «Відкрита природнича демонстрація» увінчалася блискучою перемогою. Команда набрала 90 балів зі 100 можливих, посіла перше місце у рейтингу команд на кваліфікаційному етапі та пройшла до основного етапу відбіркового туру, який відбудеться 22 листопада 2018 року та передує фінальному (очному).



До складу переможної команди «Альтаїр», увійшли такі обдаровані юні вчені та дослідники:

• Віштал Роман, учень 11 класу гімназії «Міленіум» № 318, вихованець відділення хімії та біології Київської МАН;

• Мічуда Артeм, учень 11 класу ліцeю №100 «Поділ», вихованець відділення хімії та біології Київської МАН;

• Кочерга Поліна, учениця 11 класу гімназії «Діалог», вихованка відділення хімії та біології Київської МАН;

• Козаченко Софія, учениця 9 класу школи № 306, вихованка відділення наук про Землю Київської МАН;

• Тархан Ігор, учень 11 класу Українського фізико-математичного ліцею Київського національного університету імені Тараса Шевченка, вихованець відділення фізики та астрономії Київської МАН.



Керівником команди стала Кагляк Олена Володимирівна, завідувач кабінету відділу організаційно-масової роботи КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді».



Питання експертів вимагали від учасників високого рівня ерудиції та інтелекту, широкого кругозору, нестандартного мислення, вміння ефективно працювати в команді та знаходити міждисциплінарні зв'язки, творчих та лідерських здібностей, вміння швидко шукати та аналізувати інформацію, генерувати та узгоджувати правильні рішення в умовах обмеженого часу.



Цікаво, що команда Київської МАН складалася з хлопців та дівчат з різних загальноосвітніх навчальних закладів, які є експертами у різних науках та галузях знань. Усі вони вперше познайомилися між собою під час участі у Турнірі, оскільки були делеговані керівниками відділень, та обмінювалися інформацією дистанційно, через спеціально створену для Турніру вайбер-групу. Для учнів це був цінний інтелектуальний та соціальний досвід, оскільки переважна більшість змагань з науково-дослідницької роботи національного масштабу передбачає не командну, а лише індивідуальну участь, на відміну Турніру.



Організаторами Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін є Національний центр «Мала академія наук України» та Всеукраїнська громадська організація «Асоціація учителів фізики «Шлях освіти − ХХІ».

Завданнями Турніру є:

 створення інтерактивного освітнього середовища на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для задоволення інтелектуальних потреб обдарованих дітей та молоді;

 активізація науково-дослідницької діяльності учнів;

 поглиблення знань учнів із природничих наук;

 формування пізнавальних інтересів учнів, організація їхньої самостійної та групової пізнавальної діяльності;

 розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів;

 формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів.



Бажаємо нашим учасникам пройти до фінального етапу Всеукраїнського Інтернет-турніру із природничих дисциплін, а також продовжувати із захопленням вивчати природничі науки та брати участь у різноманітних командних та індивідуальних змаганнях, де вони можуть всебічно продемонструвати свої глибокі знання та розкрити свій творчий потенціал!



Ознайомитись з рейтингом команд можна за посиланням:

https://vpd.inhost.com.ua/ratingkval.php



Версія для друку Опубликовано: 09 Листопада 2018
Поділитись: