Київська Мала академія наук учнівської молоді: «Бути в тренді»

Київська МАН як провідний експерт у роботі з обдарованими дітьми організувала роботу своєї секції в рамках напряму «Бути в тренді». Як зазначила у своєму вітальному слові директор Київської Малої академії наук Ірина Поліщук, у складних суспільно-економічних умовах сучасного етапу розвитку держави затребуваними є саме ті освітянські послуги, що допомагають учням адаптуватися до реалій сьогодення, скорегувати їх дослідницьку цікавість відповідно до потреб сучасного суспільства.
В ході роботи секції, у якій взяли участь 57 педагогів із різних шкіл міста, учасникам було презентовано ряд нових проектів, започаткованих Київською МАН. Серед них «Школа юного науковця», що спрямована на виявлення серед учнів 5-7 класів тих, хто має хист до пошуково-дослідницької діяльності, для надання їм системної освітньої підтримки. Про роботу «Школи юного науковця» детально розповіли Любов Найдьонова, заступник директора з наукової роботи Інституту політичної та соціальної психології Національної академії педагогічних наук України, член-кор. НАПН, доктор психологічних наук, та Любов Григоровська, вчений секретар Інституту політичної та соціальної психології Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук. На думку експертів,пошукові іскорки дітей 5-7 класів необхідно підтримувати та розвивати, і саме цим займається Київська МАН. «Сумнівайся—перевіряй—домовляйся – радій» – кроки на шляху від першого поштовху цікавості до занять наукою та отримання результатів дослідження. Саме за таким алгоритмом навчаються найменші дослідники, котрі беруть участь у цьому проекті.
Київська МАН також презентувала проект «TeoPraks», спрямований на розвиток менеджерських якостей юних науковців та можливість участі українських школярів у міжнародній олімпіаді креативності «Distination Imagenation». Учасники форуму дізналися про умови участі у цій олімпіаді та її особливості.
І на завершення роботи секції Наталя Дзюба, бізнес-тренер, фасилітатор, HR-консультант, в інтерактивній формі представила «Лабораторію лідерства та фасилітаційних практик» – ще один інноваційний напрям діяльності Київської МАН, головною метою якого є розвиток особистості майбутніх науковців, формування лідерських якостей – стратегічного мислення, наполегливості, цілеспрямованості, комунікабельності, здатності працювати в команді тощо.
Учасники роботи секції «Наукова освіта: Вектори змін» мали можливість на практиці оцінити переваги фасилітаційних методик, які продемонструвала Наталя Дзюба, у вирішенні питань будь-якого рівня складності.
Обмін досвідом, фахові дискусії, знайомство з найсучаснішими освітніми методиками – все це сприятиме втіленню в життя реформи «Нова українська школа».