Круглий стіл «Імідж України в сучасному світі»

Круглий стіл «Імідж України в сучасному світі» 9 листопада на базі спеціалізованої школи № 265 відбулося засідання круглого столу «Імідж України в сучасному світі», метою якого було осмислення причин зміни сприйняття українською й міжнародною громадськістю іміджу України в бік погіршення; теоретичного обґрунтування необхідності цілеспрямованого позитивного впливу на процес формування міжнародного іміджу держави. Організатори заходу – КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» та спеціалізована школа № 265.


В роботі конференції взяли участь вчителі спеціалізованої школи № 265, слухачі і дійсні члени відділення філософії та суспільствознавства та відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді.



У своїх виступах учні-члени Київської МАН висвітлили питання розробки шляхів і механізмів формування позитивного міжнародного іміджу України; здійснення теоретично обґрунтованих практичних заходів з метою формування позитивного міжнародного іміджу сучасної України – необхідної умови інтеграції нашої країни у світове співтовариство як його повноправного члена:




  • «Дослідження іміджу України українськими науковцями» Матат Андрій, студент Політико-правового коледжу «Алско», випускник МАН;


  •  «Пріоритети внутрішньої політики в Україні на сучасному етапі» Чорногуз Олена, учениця 11 класу спеціалізованої школи №40;


  •  «Стратегічні напрями зовнішньополітичного розвитку України на сучасному етапі» Атаманчук Ірина, учениця 11 класу гімназії «Академія»;


  •  «Моделювання системи іміджу України в країнах Європейського  Союзу» Хомин Ольга, учениця 10 класу СШ № 265;


  • «Українська проблематика в європейській пресі» Коновал Юлія, учениця 9 класу НВК №209 «Сузір’я»;


  • «Інвестиційний імідж та клімат в України – погляд з Європи» Мінязев Єгор, учень 10 класу ліцею «Наукова зміна»;


  • «Вплив Росії на імідж України» Домотенко Анна, учениця 10 класу ліцею № 142;


  • «Концепція позиціонування туристичного іміджу України на міжнародному ринку туристичних послуг» Руденко Ганна, учениця 10 класу СШ №265.



  Підводячи підсумки засідання, можна зробити висновок, що імідж держави формується на багатьох рівнях – це і дії органів влади, і міжнародні економічні відносини на рівні компаній, і поводження українських громадян за кордоном. Кожен із нас – посол бренду «Україна».



Версія для друку Опубликовано: 14 Листопада 2012
Поділитись: