КРУГЛИЙ СТІЛ «CТРАТЕГІЯ БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЛІДЕРСТВА У БІЗНЕСІ»

КРУГЛИЙ СТІЛ «CТРАТЕГІЯ БЛАКИТНОГО ОКЕАНУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ ЛІДЕРСТВА У БІЗНЕСІ» «Єдиний спосіб залишитися на арені в нашому жорстокому світі – створити «блакитний океан». Чан Кім


 



16 квітня у приміщенні Університету економіки та права «КРОК» відбувся круглий стіл на тему «Стратегія блакитного океану як інструмент досягнення  лідерства у бізнесі». Організатором заходу виступило відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді. Співорганізаторами стали: кафедра менеджменту та маркетингу Університету економіки та права «КРОК», Коледж економіки, права та інформаційних технологій та Український державний університет фінансів та міжнародної торгівлі, керівництву та професорсько-викладацькому складу яких ми висловлюємо щиру подяку за організаційну та інтелектуальну підтримку.





Учасниками заходу стали близько 50-ти учнів, студентів та педагогів, які цікавляться сучасними економічними ідеями. Модератором круглого столу був Володимир Єгорович Поліванов – завідувач кафедри економічної теорії Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі (УДФМТ), кандидат економічних наук, доцент. Він звернувся до присутніх зі вступним словом.



Після цього відбулася лекція на тему «Інноваційний розвиток підприємств: прорив у блакитний океан», яку прочитала Ірина Леонідівна Петрова – завідувач кафедри менеджменту та маркетингу Університету економіки та права «КРОК», експерт у галузі інноваційного менеджменту, доктор економічних наук, професор. Учні та студенти були вражені ідеєю авторів книги «Стратегія Блакитного океану» Чана Кіма і Рене Моборн, які у 2005 році запропонували сучасним компаніям створювати революційно нові, досі не існуючі ринки (продукти), на яких практично відсутні конкуренти, замість того, щоб змагатися з численними компаніями на малоприбуткових традиційних ринках, у так званому «червоному океані».





У другій частині круглого столу  юні економісти представили свої доповіді, які супроводжувались мультимедійними презентаціями: 



«Проблеми та перспективи інноваційно-інвестиційної діяльності в Україні в аспекті можливості реалізації стратегії блакитного океану»   Шубич Іванна, студентка ІІІ курсу Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі. 





«Інноваційна політика поліції Нью-Йорка» − Нестеренко Вадим, учень11 класу Економіко-правового ліцею.



 «Amazon.com − нова сторінка на ринку торгівлі» − Петров Едуард та Чаюн Дмитро, студенти І курсу Коледжу економіки, права та інформаційних технологій Університету економіки та права «КРОК» (КЕПІТу).



 «Сучасні компанії, які застосовують стратегію блакитного океану» − Солнцев Михайло, учень 9 класу Ліцею № 144  ім. Г. Ващенка.



 «Цирк «Cirque du Soleil» − стратегія успіху» − Івахненко Владислав та Корженко Олексій, студенти І курсу КЕПІТу.





 «Чи є місце стратегії блакитного океану в сучасній фотоіндустрії?»    Подолюк  Ірина, учениця 9 класу Ліцею політики, економіки, права та іноземних мов.



На завершення круглого столу Наталія Іванівна Мамедова, завідувач відділення економіки Київської Малої академії наук учнівської молоді, виступила із заключним словом і вручила доповідачам подяки за активну участь у заході.



Версія для друку Опубликовано: 18 Квітня 2013
Поділитись: