КРОСМЕДІА СТИРАЄ МЕЖІ…

«Медіаіндустрія прямує до інтеграції з телекомунікаціями, інформаційними технологіями, у результаті створюється новий інтегрований ринок, на якому неможливо роз’єднати комунікації, мультимедійні послуги, мережеві технології, програмні продукти тощо. Сучасний медійник – це універсальний спеціаліст, який володіє повним циклом професійних навиків зі створення і поширення інформації. Саме тому варто докорінно змінити підхід до навчання сучасних журналістів…», – розповів Олексій Ситник, один з авторівмонографії, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри мультимедійних технологій та медіадизайну Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Він підкреслив, що саме конвергенція об’єднала всі типи контенту й дала поштовх до створення нових жанрів, властивих лише кросмедіа, зокремалонгріди (англ. Longread– довге читання), сторітейли (розповідання історій), лендінги (посадкова, заманлива сторінка), мультискрипти, динамічна візуалізація тощо.
Цикл таких зустрічей буде обов’язково тривати, бо, як написав у монографії директор Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, професор, доктор філологічних наук Володимир Різун: «Сьогодні ми створюємо нові принципи, форми та змісти в журналістиці. Створюване сьогодні завтра стане досвідом. Досвідом для тих, хто прийде в журналістику завтра…».
Кирило Ткаченко