«КМАНівські дебати»: Лабораторія лідерства та фасилітаційних практик Київської МАН набирає обертів

Тренінг складався з двох частин. Спочатку Інеса Пустовалова, тренер з ораторської майстерності вищої категорії, практичний психолог та професійний іміджмейкер, нагадала учасникам про секрети ораторської майстерності у процесі захисту наукових робіт – як боротися зі страхом публічного виступу перед аудиторією; як володіти своїм емоційним станом, голосом, інтонаціями, жестами, мімікою, поставою; як відповідати на складні запитання тощо. Після цього всі учасники тренінгу по черзі презентували себе перед своїми колегами, решта присутніх оцінювали виступ, давали дружні поради, висловлюючи свою думку.
Друга частина була присвячена роботі в парах та четвірках один проти одного, де кожна пара відстоювала позицію «за» або «проти». Решта учасників у цей час виступали в ролі журі, яке визначало, яка команда краще справилася зі своїм завданням. На виступ кожної команди відводилося по 4 хвилини. А теми для дискусії були дуже актуальні та цікаві для юних дослідників: «Чи варто бути КМАНівцем?», «Чи потрібно брати участь у конкурсі-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН ?» та « Де вчитися – в Україні чи за кордоном?».
Під час дебатів КМАНівці дізналися про секрети роботи зі складною аудиторією, про те, як зберегти свій емоційний стан і не піддаватися на провокації, чітко висловлювати та відстоювати свою думку, засвоїли техніку побудови переконливих аргументів тощо. Атмосфера на заході панувала захоплююча, дружня та відверта. Молоді науковці з ентузіазмом висловлювали та обговорювали свої погляди, відчуваючи, що їх думка важлива для їх колег – таких самих юних дослідників-науковців, що вони є ініціаторами позитивних змін. Всі так захопилися дебатами, що й не помітили, як спливли три години часу, відведеного на тренінг.
Учасники КМАНівських дебатів висловили подяку за корисно та цікаво проведений час тренеру Інесі Пустоваловій. Всі висловили одностайну думку, що з нетерпінням чекатимуть на наступну зустріч зі своїми однолітками-науковцями в Лабораторії лідерства та фасилітаційних практик Київської МАН.