«Інтелектуальна власність та патентування» - інтелектуально-творче заняття у літній профільній школі Київської МАН.

Одним з найголовніших показників рівня будь-якого суспільства завжди є увага, яку приділяють розвитку культури, науки, техніки й технології. Від інтелектуального рівня суспільства й рівня його культурного розвитку в кінцевому підсумку залежить і успіх вирішення проблем, що стоять перед ним. У свою чергу і культура, і наука, і техніка, і технологія можуть ефективно розвиватися тільки за наявності відповідних умов, включаючи й правові передумови.
Далеко не останнє місце в становленні й розвитку високорозвиненого цивілізованого суспільства належить інженерам. Недарма слово «інженер» походить від латинського «інжéніум», що означає «здатність, винахідливість». Саме інженерам, цим «здатним і винахідливим», має дякувати людство за всі ті механізми, машини, споруди й речовини, які використовуються багатьма поколіннями.
Сучасний фахівець повинен не тільки вміти спроектувати той чи інший об’єкт, але й професійно обґрунтувати вибір конструкції, дій з матеріальними об’єктами та порядок їх виконання в часі, інгредієнтів речовин та їх кількісного складу. Таким чином, стає очевидною необхідність викладення майбутнім інженерам основ знань, пов’язаних із захистом інтелектуальної і передусім промислової власності.
В ході діалогу Ігор Олегович зазначив: «Конституція України наголошує, що «кожен має право володіти, користуватися й розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності». Тому одним з найважливіших завдань, які постають перед науковцями, конструкторами, технологами і виробничниками, – реалізувати це право».
Результатом заняття є поповнення рядів обізнаних юних науковців, які зможуть з набутими знаннями без перешкод і надалі займатися винахідництвом.