Економіка для початківців

Економіка для початківців 9 березня у Київському міському будинку вчителя відділенням економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді» було проведено інтерактивні заняття за програмою «Економіка для початківців» у рамках творчого об’єднання обдарованої молоді «Школа юного науковця». Питання успішного економічного розвитку є одним з найважливіших для нашої держави. Не навчивши дітей мислити і діяти за законами економіки, ми не зуміємо прищепити їм справжню культуру у реальному житті, достаток якого залежить від творчої ініціативи кожного.




Щодня ми чуємо слово «економіка». Що воно означає? Щоб зрозуміти, наскільки сучасна шкільна молодь обізнана у цьому питанні, ми запросили учнів 7, 8, 9 класів на заняття «Школи юного науковця». Були присутні представники від СШ № 14 імені С.Ф. Грушевського, школи I-IIIступенів № 163 імені М. Кирпоноса та ліцею «Наукова зміна».



З вітальним словом до усіх звернулася Аліна Миколаївна Піліна – завідувач відділення економіки КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», яка привітала юних науковців, розповіла про роботу секцій відділення та представила учням керівників секцій.





Діти поділилися на команди і проявили неабияку цікавість та активність у ході всього заняття. Вони наперебій відповідали на запитання економічних вікторин та віршів-загадок: «Вустами дитини», «Економічна лінгвістика», «Економічні терміни», які запропонувала Валентина Василівна Сандугей – керівник секції економічної теорії та історії економічної думки. Владислава Олегівна Шевчук – керівник секції мікроекономіки та макроекономіки – провела конкурси з економічними прислів’ями та запитаннями стосовно економічних понять, а також конкурси: «Спаринг», «Чутливі люди» та «Кросворд». Жваве обговорення викликав конкурс «Чорна скриня», у якому учні за допомогою запитань-підказок мали відгадати предмет, який лежав у скрині. Цей конкурс підготувала Олена Володимирівна Кагляк – завідувач кабінету відділення економіки. Ми побачили, що учні сприймають економіку не як щось незрозуміле й непотрібне, а прагнуть до поглиблення знань, необхідних у житті чи майбутній професії. Юні економістизмалку вчаться планувати сімейний бюджет, уміти жити, як то кажуть, на глибину власної кишені. Це ті знання, яких не має більшість із дорослих і які дуже допомогли б нам не набивати ґулі, перш ніж наберемося власного досвіду.





Кожна дитина отримала сертифікат за активну участь у програмі та маленький заохочувальний приз, адже не відмітити хоч когось було неможливо. Школярі із захватом залучаються до азів економічної грамотності, в них формується нове економічне мислення, вони знайомляться з навколишнім життям людей, їхніми потребами та способами їх задоволення, економічними законами, створюється підґрунтя для подальшого вивчення економічних дисциплін в основній та старшій школі. Крім цього, учні отримали персональні запрошення на Профорієнтаційний денний табір від Київського міського центру зайнятості, який вони зможуть відвідати на весняних канікулах.



На формування саме таких якостей і спрямована економічна освіта молодого покоління. Саме тому так важливо ще з початкових класів формувати в учнів економічне мислення, уміння орієнтуватисяу нестандартних ситуаціях, проявляти ініціативу, бути в майбутньому господарями рідної землі.



Версія для друку Опубликовано: 13 Березня 2017
Поділитись: