Цінність власного пріоритету/вибору

Кожен з нас, раз по раз, стикається із ситуативними виборами, усвідомленими виборами, акцентуацією для себе питань морального вибору, етичного вибору, психологічного вибору та виокремлення пріоритетів.
В перекладі з грецької, дилема – двійне судження, причому судження, суперечливі, які апріорі виключають можливість третього, компромісного, узгодженого, домовленого.
Тож, разом із вихованцями відділення, учнями ЗЗСО № 230, Школи І-ІІІ ступенів № 218, ЦТ «Шевченківець», СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови № 269 та інших столичних закладів освіти, занурились у ці безперечно цікаві, проте непрості, питання/міркування/роздуми.
На прикладі етичних дилем «Плагіат», «Дружба», «Самокероване авто», «Печера» тощо, спробували зрозуміти, що таке вибір в складній ситуації, чи має місце в них «свобода вибору», чи існує «вибір без вибору» та в чому полягає «цінність власного вибору». Щирими, виваженими, цікавими та, подекуди, суперечливими були думки та ремарки юних інтелектуалів під час обговорення.
Також ознайомились з етичними дилемами, на які чекає людство в найближчому майбутньому, – дилемою «Нейронет» («brain-to-brain interface»), дилемою «Cheetah Flex-Foot» та найбільш відомими з невирішених дилем.
Що хотілось би зазначити наостанок – мисліть та робіть власні усвідомлені вибори.