Подорож юних науковців лабіринтами логіки

Рік-у-рік МАНівська сім’я стає більшою, адже кількість вихованців постійно зростає, а з нею збільшується потяг до нових інноваційних можливостей. А ще особливістю і родзинкою освітнього процесу у Київській МАН є включення у навчання школярів 2-6 класів.
Всі ми з дитинства знайомі з книгою Л. Керрола – «Аліса в Дивокраї». Незвична та навіть дивна історія про дівчинку, яка потрапляє в чудернацький світ, яка робить незбагненні та, здавалося б, абсолютно нелогічні та нераціональні вчинки. Але, як підказує нам філософія, логіка існує і в тих подіях (вчинках, речах), в яких, здавалося б, вона є абсолютно відсутньою.
Для вирішення навіть побутових задач, людині доводиться звертатися до якихось методів. Ці методи нерідко пов’язані з осмисленням, рефлексуванням, аналізом,або ж вони будуються на інтуїції, уяві, чуттєвості чи раціональності тощо. В будь-якому випадку, навіть при виборі методу, людина керується певною логікою. Розуміння алгоритмів логічного мислення – це можливість не лише вирішити задачу, але й відшукати нестандартний підхід, який дозволить будь-що розв’язати, спроєктувати, спрогнозувати чи створити, адже дизайн логічного мисленнєвого підходу до вирішення задач завжди допускає елемент творчості.
Знайти відповіді та зануритися в лабіринти логіки, логічного мислення та визначення меж їх функціональності – ось що спонукало наймолодших науковців до пошуку.
Для розвитку критичного мислення неабияке значення має групова робота учнів під час інтерактивного заняття. А тому всі школярі були розподілені на малі групи. Жваві обговорення всередині груп вилилися у міжгрупову дискусію та представлення власних ідей, під час якого всі учасники заходу поділилися власними думками з приводу порушеної проблематики.
І наостанок, приємно відзначити, що занурення у надзвичайно цікавий світ філософіїдля наймолодших МАНівців розпочато, тож побажаймо їм нових відкриттів та дослідницьких розвідок!