17 листопада учні-члени відділення економіки відвідали VІІ Український студентський фестиваль реклами

Учні-члени відділення економіки мали нагоду подивитися експозицію студентських рекламних робіт на соціально важливі теми та взяти участь у майстер-класі найтитулованішого рекламіста України Павла Клубнікіна про сучасні вимоги до реклами. Після цього школярі подивилися презентацію Ірини Хворостяної, маркетинг-директора компанії LG Electronic, на тему «Інструменти просування соціальних проектів». Майбутні економісти також були присутніми на урочистій церемонії нагородження переможців VІІ Українського студентського фестивалю реклами.
Переможці фестивалю були обрані за такими критеріями: креативність, якість виконання робіт та стратегічна відповідність темі. Перше місце у номінації «Знайти роботу» посів Едуард Юрчак з Київського торговельно-економічного університету за роботу «Любов до своєї справи».
Перше місце у номінації «Зупинимо туберкульоз в Україні» посіла Вікторія Такаджи із Севастопольської філії Саратовського державного соціально-економічного університету за роботу з аналогічною назвою.
Перше місце у номінації «Благодійна акція «День щастя в «МакДональдз» посів маркетинг-клуб Київського національного торговельно-економічного університету. У тематичній номінації «Краплина крові – життя людини» перше місце одержав Павло Бондар з Дніпропетровського державного аграрного університету за роботу з аналогічною назвою.
Ми впевнені, що юні МАНівці і надалі братимуть активну участь у фестивалях та конкурсах економічного спрямування та перемагати у них завдяки ґрунтовним знанням, творчим здібностям та лідерським навичкам.